Kategorie produktów

Kampania Ballantine’s

Poniedziałek, 23 listopada 2020 HURT & DETAL Nr 11/177. Listopad 2020
Marka Ballantine’s we wrześniu ruszyła z nową kampanią „TAK TO ROBIĘ”, poprzez którą pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, realizować swoje pasje i marzenia, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze, to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia. Kampania składa się z kilku faz i będzie trwała przez najbliższy rok.
Marka zaskoczyła również nowym produktem, który dołączył do portfolio. Ballantine’s 7YO Bourbon Finish jest połączeniem dwóch światów whisky – szkockiego i amerykańskiego. Dzięki temu aromaty miodu i dojrzałych czerwonych jabłek, charakterystyczne dla klasycznej whisky Ballantine’s, są jeszcze bardziej wyraziste i podkreślone, a finiszowanie w beczkach po amerykańskim bourbonie nadało trunkowi słodkich nut toffie, wanilii oraz karmelu.



tagi: Ballantine’s , kampania , promocja , alkohole , sprzedaż , handel , konsument , hurt , detal , rynek spożywczy , whisky ,