Z rynku FMCG

ARGO Sp. z o.o. - Niebawem premiera spotu reklamowego „TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS”

Piątek, 20 listopada 2020
Niebawem premiera spotu reklamowego „TAKE THE CHALLENGE – SOUR MADNESS” – zrealizowanego w ramach projektu pn. Ekspansja eksportowa Spółki ARGO poprzez udział w programie promocji branży polskich specjalności żywnościowych W ramach poddziałania 3.3.3 WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach.
Spot promuje SOUR MADNESS - ekstremalnie kwaśne cukierki 3D w kształcie czaszki. TAKE THE CHALLENGE to tytuł produkcji, ale także zaproszenie do bezpiecznej i radosnej zabawy w gronie rodziny i przyjaciół. Kosztowanie i dzielenie się „madness-ami grozi szalenie pozytywnymi doznaniami nie tylko smakowymi.

Producentem spotu „TAKE THE CHALLENGE” jest OWN HOME REC – Piotr Plichta. Udźwiękowieniem produkcji zajął się Paweł Bzim Zarecki, który współpracował m.in. z Anną Marią Jopek, Mieczysławem Szcześniakiem oraz Krzysztofem Krawczykiem.

Premiera spotu przewidziana jest na grudzień 2020 roku. Tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z planu zdjęciowego dostępnej na naszym kanale YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=4gUmVX1Ygi0&t=28s


slider_czacha2.jpg





tagi: ARGO , Take The Challenge - Sour Madness , spot reklamowy , projekt , słodycze , produkcja , sprzedaż , handel , FMCG , rynek spożywczy ,