Advertisement

Kampanie i Promocje

Bonduelle kontynuuje strategię wspierania produktów marki w TV i online

Czwartek, 19 listopada 2020
Bonduelle – światowy lider w kategorii warzyw apertyzowanych oferujący na polskim rynku szeroką gamę fasol prowadzi obecnie kampanię telewizyjną i sięga po influencerów aby wspierać sprzedaż segmentu fasol Bonduelle.
Rozpoczęta kampania reklamowa promuje fasole UGOTOWANE NA PARZE, które dzięki specjalnej technologii produkcji są naturalne i chrupkie. Fasole od Bonduelle to produkty najwyższej jakości dostępne w różnych gramaturach. 

Fasole przeżywają swój renesans nie tylko w Polsce, gdzie segment rośnie dwucyfrowo, wzrost zainteresowania tym segmentem jest trendem ogólnoeuropejskim a Bonduelle jest w Polsce motorem napędowym wzrostu sprzedaży fasol – wskazuje Anna Telakowiec Dyrektor Marketingu Bonduelle Polska.

Kampania reklamowa wystartowała w listopadzie i będzie wspierana w TV oraz w internecie. Bonduelle nie po raz pierwszy sięga po popularnych influencerów kulinarnych.  Jan i Aneta Kuroniowie opowiadają o inspiracjach kulinarnych, kampania jest realizowana na Youtube oraz platformie VOD, jak również na blogu kulinarnym marki Bonduelle www.warzywneinspiracje.pl



tagi: Bonduelle , strategia wspierania produktów , kampania , TV , online , warzywa apertyzowane , sprzedaż , handel , produkty spożywcze , rynek spożywczy ,