Ser to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce (wg Nielsen, po piwie i wódce). Jej sprzedaż wartościowa wynosi ponad 7 mld PLN i cały czas dynamicznie rośnie, rocznie o 10,0% (wartość, Nielsen, MAT SEP 2020 vs. MAT SEP 2019). Sery Hochland to marka numer jeden w Polsce pod względem wartości sprzedaży z 10,1% udziałem w rynku serów ogółem (wartość, źródło: Nielsen, MAT SEP 2020). Znane są w Polsce od ponad 25 lat przede wszystkim ze swojego pysznego smaku. Poza smakiem Hochland stawia na lokalnych dostawców i sprawdzonych partnerów biznesowych oraz przykłada ogromną wagę do jakości i pochodzenia surowców.
Sery to nieodłączny element posiłków Polaków. W roku 2020, który postawił cały sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji - priorytetami Hochland w Polsce jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i produktom oraz utrzymanie ciągłości produkcji, a także stabilność gospodarcza około 500 polskich, rodzinnych gospodarstw, od który firma kupuje mleko do produkcji serów. Rolnicy są dla Hochland nie tylko dostawcami surowca, ale i partnerami w biznesie. Mimo pandemii strategia firmy nie zmieniła - Hochland Polska kontynuuje obraną kilka lat temu strategię zyskownego i zrównoważonego wzrostu.
Nasz biznes jest ustawiony szeroko, zarówno co do portfolio, jak i do kanałów sprzedaży. Dla konsumenta bardzo ważne jest zaufanie do marki, do jakości produktu, a naszym markom i produktom Polacy ufają. Stawiamy przede wszystkim na pyszny smak, ale pamiętamy o dodatkowych benefitach i wprowadzamy innowacje dotyczące produktów, składu i opakowań. Wielu konsumentów poszukuje wyrobów dostosowanych do wymogów dietetycznych. Wprowadziliśmy w tym roku z dużym powodzeniem serki twarogowe Almette bez laktozy, a także Hochland, Naturalnie, że pyszny! - sery kremowe, które zawierają wyłącznie naturalne składniki. Zachowujemy elastyczność w działaniu i zdolność do dynamicznego reagowania na zmiany sytuacji rynkowej. To pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem. – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.