Z rynku FMCG

Sertop – Kiedy warto zatowarować sklep na Święta?

Wtorek, 10 listopada 2020
Jeszcze kilka lat temu kupcy zaczynali intensywnie planować asortyment pod koniec listopada, jednak czas ten niewątpliwie uległ zmianom i w niektórych sklepach już po Wszystkich Świętych pojawiają się pierwsze ozdoby świąteczne. Czy podobnie jest z produktami FMCG?
Jak wskazuje Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o., to zależy od asortymentu, jednak większość przedstawicieli handlu detalicznego już teraz dba o to, aby na półkach znalazło się wszystko to, co jest potrzebne do przygotowania kolacji wigilijnej i rodzinnych obiadów. Dotyczy to także serków topionych, które nadają kremową konsystencję świątecznym zupom oraz służą jako baza do przygotowania domowej polewy do ciast, ciasteczek i pierniczków. Które smaki są najpopularniejsze w grudniu? Z pewnością te, z dodatkiem borowików, wykorzystywane w zupach i sosach oraz „neutralne smaki” np. Gouda, Złoty Ementaler i Tylżycki, z których powstają aksamitne polewy do słodkich wypieków. Poza wyżej wymienionymi warto mieć w swoim sklepie także wersje z dodatkiem szynki, czosnku czy salami, które są doskonałym dodatkiem śniadaniowym. Bo pamiętajmy, że zanim nadejdą święta, też musimy coś jeść!


tagi: Sertop , święta , Boże Narodzenie , sklepy spożywcze , sprzedaż , handel , konsument , artykuły spożywcze , sieci handlowe ,