Recycling, upcycling, Bonduelle...czyli puszka niejedno ma oblicze...
Poniedziałek, 09 listopada 2020
Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki.
Bonduelle, obecny od 28 lat w Polsce, to światowy i krajowy lider produkcji i przetwórstwa warzyw. Firma w swoich działaniach pokazuje, że nie zapomina o ludziach i planecie - wspiera zrównoważone rolnictwo, promuje zdrowe nawyki żywieniowe, angażuje się w lokalne społeczności. Tym razem realizuje kampanię edukacyjną wraz z konkursem dotyczącą recyclingu i upcyclingu metalu.
Konkurs zaczął się od akcji edukacyjnej prowadzonej przez influencerów na Instagramie, którzy podjęli ważny temat recyclingu oraz upcyclingu, czyli przerabiania przedmiotów pozornie bez wartości. I właśnie upcyclingu dotyczy zadanie konkursowe - firma zachęca konsumentów swoich produktów do udziału w zabawie i podjęcia wyzwania polegającego na nadaniu drugiego życia puszce po produktach Bonduelle. Pomysłów na upcycling puszek jest nieskończenie wiele np doniczka na roślinę, przybornik na długopisy, lampka, świeczka i wiele innych.
Na zwycięzców czekają nagrody a zgłoszenia przyjmowane są do końca listopada.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.