Konkursy i loterie

Recycling, upcycling, Bonduelle...czyli puszka niejedno ma oblicze...

Poniedziałek, 09 listopada 2020
Lider rynku warzyw apertyzowanych prowadzi obecnie kampanię promocyjną, której celem jest edukacja dotycząca segregacji i przetwarzania metalowych opakowań #prostozpuszki.
Bonduelle, obecny od 28 lat w Polsce, to światowy i krajowy lider produkcji i przetwórstwa warzyw. Firma w swoich działaniach pokazuje, że nie zapomina o ludziach i planecie - wspiera zrównoważone rolnictwo, promuje zdrowe nawyki żywieniowe, angażuje się w lokalne społeczności. Tym razem realizuje kampanię edukacyjną wraz z konkursem dotyczącą recyclingu i upcyclingu metalu.

Konkurs zaczął się od akcji edukacyjnej prowadzonej przez influencerów na Instagramie, którzy podjęli ważny temat recyclingu oraz upcyclingu, czyli przerabiania przedmiotów pozornie bez wartości.  I właśnie upcyclingu dotyczy zadanie konkursowe - firma zachęca konsumentów swoich produktów do udziału w zabawie i podjęcia wyzwania polegającego na nadaniu drugiego życia puszce po produktach Bonduelle. Pomysłów na upcycling puszek jest nieskończenie wiele np doniczka na roślinę, przybornik na długopisy, lampka, świeczka i wiele innych.

Na zwycięzców czekają nagrody a zgłoszenia przyjmowane są do końca listopada.



tagi: Bonduelle , recycling , upcycling , #prostozpuszki , kampania promocyjna , konkurs , opakowania , runek spożywczy , hurt , detal , sprzedaż , handel , artykuły spożywcze ,