Wiadomości

Tarczyński S.A. przedstawia strategię działań CSR

Poniedziałek, 09 listopada 2020
Tarczyński – niekwestionowany lider w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce – rusza oficjalnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu, silnie wpisującą się w ideę marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”. Działania koncentrują się na czterech wybranych obszarach, a platformą komunikacyjną, spinającą całość aktywności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, jest TarczynskiLepiej.pl.
Marka społecznie odpowiedzialna

Firma Tarczyński S.A. od lat podejmuje wiele prospołecznych i proekologicznych działań́, wiedząc, jak znaczący wpływ na nasze życie ma zrównoważony rozwój i odpowiedzialność za środowisko, w którym funkcjonujemy. Teraz działania te ujęte zostały w całościową i zintegrowaną strategię społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), powiązaną ściśle z ideą marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”, a także misją firmy Tarczyński, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze.

– Jesteśmy ambitną, dynamiczną i innowacyjną firmą o globalnym zasięgu, a także szeroko rozpoznawalną, nowoczesną i odpowiedzialną polską marką. Chcemy mieć swój realny udział w zmianie świata na lepsze, dlatego tak istotna jest dla nas przyjęta strategia działań CSR. Zależy nam na zrównoważonym rozwoju, promowaniu zdrowych nawyków żywieniowych i aktywnego stylu życia oraz wspieraniu lokalnych społeczności. Region Doliny Baryczy, jest dla nas szczególnie ważny. Stąd jesteśmy, tu żyjemy i pracujemy, dlatego czujemy ogromne zobowiązanie wobec tego miejsca. – mówi Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

4 obszary CSR – razem, odpowiedzialnie, mądrze, aktywnie

Przyjęta strategia koncentruje się̨ na czterech kluczowych obszarach społecznej odpowiedzialności biznesu, w których realizowane są konkretne działania:
  1. Jesz lepiej, żyjesz lepiej – RAZEM
  2. Jesz lepiej, żyjesz lepiej – ODPOWIEDZIALNIE
  3. Jesz lepiej, żyjesz lepiej – MĄDRZE
  4. Jesz lepiej, żyjesz lepiej – AKTYWNIE
Ideą obszaru RAZEM jest wspieranie lokalnych społeczności oraz rozwój i promocja regionu Doliny Baryczy będącej miejscem, z którego wywodzi się firma. Założenia te realizowane są miedzy innymi poprzez tworzenie nowych miejsc pracy, współfinansowanie inwestycji w rozbudowę infrastruktury dróg i ścieżek rowerowych, wspieranie promocji turystycznej regionu oraz edukacji dzieci i młodzieży, a także poprzez uczestnictwo w lokalnych wydarzeniach i licznych akcjach charytatywnych.

Obszar ODPOWIEDZIALNIE to dbałość marki Tarczyński S.A. o środowisko naturalne i jego zasoby. Działania w tym zakresie to miedzy innymi redukcja emisji dwutlenku węgla, konsekwentne ograniczanie zużycia plastiku i papieru w opakowaniach produktów czy odzysk zużytej wody z wykorzystaniem własnych oczyszczalni biologicznych.

Trzeci z obszarów – MĄDRZE to kreowanie rozsądnych nawyków żywieniowych oraz zapewnianie konsumentom wyboru, poprzez nieustanne poszerzanie asortymentu o pełnowartościowe, wysokobiałkowe przekąski, będące częścią zbilansowanej diety. To także tzw. czyszczenie etykiet i rozwój linii Tarczyński Naturalnie, którą wyróżnia prosty, naturalny skład – bez dodatku glutaminianów, fosforanów, konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. To w końcu wprowadzenie pierwszych produktów bezmięsnych z wysoką zawartością białka – kabanosów Tarczyński Rośl-Inne.

Wiedząc, jak ważną rolę w życiu pełni aktywność́ fizyczna w przyjętej strategii nie zabrakło również̇ obszaru AKTYWNIE. Obejmuje on przede wszystkim wspieranie i promowanie aktywnych form spędzania czasu wolnego oraz sponsoring licznych imprez sportowych i rekreacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Tarczyński Lepiej

Całość działań CSR łączy nowa platforma TarczynskiLepiej.pl, będąca częścią odświeżonej strony korporacyjnej marki. Znaleźć można na niej dokładne informacje o podejmowanych przez firmę działaniach.

Przechwytywanie_2.JPG



tagi: Tarczyński , strategia działań CSR , strategia społecznej odpowiedzialności biznesu , Jesz lepiej , żyjesz lepiej , zdrowie , ekologia , aktywność fizyczna , wędliny , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , przemysł spożywczy ,