Delikatesy Centrum ruszyły z usługą zakupów z odbiorem osobistym
Środa, 04 listopada 2020
Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, uruchomiła usługę „click&collect”.
Jak czytamy w komunikacie sieci, dzięki nowej usłudze klienci będą mogli zamówić swoje zakupy przez internet, a następnie odebrać je w wybranej placówce sieci. Usługa dostępna jest już w ponad 1 200 supermarketów w całej Polsce. W ofercie online Delikatesów Centrum znaleźć można około 6 700 produktów. Korzystanie z usługi jest proste – wystarczy wejść na stronę internetową sieci (sklep.delikatesy.pl), z dostępnej listy placówek wybrać najbliższy sklep i skompletować swoją listę zakupów. Po realizacji zamówienia wybrana placówka skontaktuje się telefonicznie z klientem, by potwierdzić dostępność produktów lub w przypadku ich braku zaproponować zamienniki. Po skompletowaniu zakupów przez pracowników sklepu, klient otrzymuje powiadomienie e-mail oraz sms o możliwości odbioru. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie. Łączna wartość jednorazowych zakupów dokonanych w systemie click&collect może wynosić od 50 do 300 zł, zakupy kompletowane są w ciągu maksymalnie 5 godzin, a klient ma 24 h na ich odebranie. Podczas odbierania zamówienia klient może uzupełnić zakupy, np. o produkty od lokalnych dostawców, które nie są na razie dostępne w ramach usługi.
- Wprowadzenie usługi click&collect to nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów w związku z epidemią koronawirusa, ale także naszych klientów – franczyzobiorców prowadzących placówki pod szyldem Delikatesy Centrum – mówi Noel Collett, dyrektor generalny Delikatesów Centrum w Grupie Eurocash. Rozwiązanie to pozwala na szybkie i bezpieczne zakupy, zmniejsza również czas przebywania w sklepie, a naszym klientom zapewnia kolejne rozwiązanie, które może podnosić ich konkurencyjność na rynku. Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnych prac związanych z wdrażaniem kolejnych funkcjonalności i udoskonalaniem systemu. Planujemy wdrożyć usługę we wszystkich placówkach sieci i rozbudować naszą ofertę online do 7 tysięcy produktów do końca tego roku. Jednak już teraz jesteśmy największą siecią w handlu spożywczym z opcją click&collect. Dzięki temu mieszkańcy wsi i małych miejscowości w całej Polsce mogą skorzystać z usługi dostępnej do tej pory głównie dla mieszkańców dużych miast – dodaje Noel Collett.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.