Carlsberg Polska z nowym dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu
Poniedziałek, 02 listopada 2020
Mieszko Musiał z dniem 2 listopada został mianowany nowym dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu Carlsberg Polska – czytamy w komunikacie spółki.
Mieszko Musiał zastąpił na tym stanowisku Paula Davies’a, który sprawował tę funkcję od 2019 roku i obecnie został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Carlsberg Marston’s Brewing Company w Wielkiej Brytanii.
Jak czytamy dalej w komunikacie, Mieszko Musiał od 2016 roku pełnił funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska, a w latach 2015 – 2016 w centrali Grupy Carlsberg w Kopenhadze sprawował rolę dyrektora ds. sprzedaży odpowiedzialnego za region Europy Zachodniej Grupy Carlsberg. W firmie Carlsberg pracuje od roku 1998, gdy dołączył do nowo tworzonego zespołu odpowiedzialnego za kluczowych klientów w Browarze Okocim. Stopniowo poszerzał zakres obowiązków, awansując w ramach działu sprzedaży – w roku 2007 został dyrektorem kanału nowoczesnego a w roku 2010 dyrektorem sprzedaży i dystrybucji. W trakcie jego dotychczasowej pracy w firmie, Carlsberg Polska znacząco umocnił swoją pozycję na rynku piwa, stawiając na rozwój portfela marek i dystrybucji, jak również bliską współpracę z klientami. Zanim dołączył do zespołu Carlsberg Polska, odpowiedzialny był za konsolidację grupy kapitałowej Can-Pack w ramach działu finansów.
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.