Logistyka jest bardzo ważnym elementem w rozwoju całego sektora FMCG. Możliwość dostarczania towarów we właściwym czasie w każde miejsce w kraju czy na świecie - to oczekiwania obecnego konsumenta, ale też właściciela sklepu, czy hurtowni. Dostawa powinna odbywać jak najszybciej, najlepiej w dniu złożenia zamówienia. Jak zapewnić nowoczesny, elastyczny i niezawodny łańcuch dostaw w sektorze FMCG?
Dyskusję rozpoczyna Anna Galas, Senior Business Development Director, FM Logistic CE oceniając łańcuch dostaw w czasach pandemii. „Logistyka zdała egzamin z tych trudnych czasach. Mieliśmy wiele wyzwań by dostarczyć produkty, mierzyliśmy się ze znacznym wzrostem ilości zamówień. Sukces polegał na współpracy dostawców i odbiorców. Komunikacja, współpraca pokazały siłę logistyki, że byliśmy w stanie na czas dostarczyć produkty” – mówi Anna Galas.
„To jest tak, że w momentach początkowych obserwowaliśmy zmiany w całym łańcuchu. Staramy się być przygotowani na to co przyniosą następne dni, tygodnie” – przyznaje Zbigniew Kępiński, Menedżer Działu Innowacji, Raben Management Services.
tagi: Zbigniew Kępiński , Anna Galas , Jacek Karcz , Grzegorz Urban , Waldemar Osmólski , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...