Logistyka jest bardzo ważnym elementem w rozwoju całego sektora FMCG. Możliwość dostarczania towarów we właściwym czasie w każde miejsce w kraju czy na świecie - to oczekiwania obecnego konsumenta, ale też właściciela sklepu, czy hurtowni. Dostawa powinna odbywać jak najszybciej, najlepiej w dniu złożenia zamówienia. Jak zapewnić nowoczesny, elastyczny i niezawodny łańcuch dostaw w sektorze FMCG?
Dyskusję rozpoczyna Anna Galas, Senior Business Development Director, FM Logistic CE oceniając łańcuch dostaw w czasach pandemii. „Logistyka zdała egzamin z tych trudnych czasach. Mieliśmy wiele wyzwań by dostarczyć produkty, mierzyliśmy się ze znacznym wzrostem ilości zamówień. Sukces polegał na współpracy dostawców i odbiorców. Komunikacja, współpraca pokazały siłę logistyki, że byliśmy w stanie na czas dostarczyć produkty” – mówi Anna Galas.
„To jest tak, że w momentach początkowych obserwowaliśmy zmiany w całym łańcuchu. Staramy się być przygotowani na to co przyniosą następne dni, tygodnie” – przyznaje Zbigniew Kępiński, Menedżer Działu Innowacji, Raben Management Services.
tagi: Zbigniew Kępiński , Anna Galas , Jacek Karcz , Grzegorz Urban , Waldemar Osmólski , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...