Innowacyjne rozwiązania w zakresie technologii produkcji opakowań. Jak być innowacyjnym, ekologicznym i konkurencyjnym w sektorze packaging?
Sektor opakowań ulega nieustającym przemianom. Z jednej strony wynika to koniecznością dostosowania się do obecnych norm prawnych, zaś z drugiej troską o kwestie ekologiczne i chęcią zapewnienia sobie przewagi nad konkurencją. Innowacyjne opakowania mogą zagwarantować stabilny rozwój firmy, a także mieć niebagatelny wpływ na przyjemność konsumentów i bezpieczeństwo obcowania z produktami.
Jakie są oczekiwania konsumentów wobec opakowań i jak firma SIG Combibloc na nie odpowiada? Jak połączyć innowacyjność i ekologiczność, będąc w dalszym ciągu konkurencyjnym? „Jeżeli mówimy o opakowaniach to kwestia ta bardzo się zmieniała. Wiele lat temu najważniejsze było, by zabezpieczyć produkt. (…) Później mieliśmy erę, gdzie opakowania musiały spełniać interesy zarówno producenta, jak i być rozpoznawalne przez klienta. W dobie koronawirusa to znowu się zmienia. Z jednej strony mamy erę e-commerce i produkty nie muszą być tak widoczne na półce. Dostrzegamy jednak nowy trend – bezpieczeństwo. (…) Widzimy rosnącą świadomość klientów i zwracanie uwagi na to, jak zawartość opakowania jest komunikowana. (…) Opakowanie combidome wyznacza najwyższe standardy jeśli chodzi o przyjazność dla konsumenta” – mówi Bogdan Orzechowski, Dyrektor Zarządzający, SIG Polska.
tagi: Bogdan Orzechowski , Krzysztof Baczyński , Marek Borowiński , Anna Szcześniak , Monika Sommer , Michał Mikołajczyk , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...