Advertisement

Wiadomości

Trwa Panel #3 - Nowoczesny Retail

Wtorek, 27 października 2020
Na konferencji „Innovation Day 2020” trwa Panel poświęcony nowoczesnym rozwiązaniom w retailu oraz wykorzystaniu ich w handlu online oraz offline, który prowadzą dziennikarz Wojciech Szeląg i Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny Hurt & Detal.

Sklepy doskonale dopasowane do potrzeb zakupowych klienta, oferujące spersonalizowane podejście, bezpieczeństwo, odpowiednią komunikację, ale i emocje – to optymalna strategia zarówno dla retailu, jak i dla e-commerce. Jaką strategię rozwoju przyjęli shopfitterzy, w jaki sposób dostosowują swoją ofertę i serwis do zmieniających się warunków zarówno pandemicznych, jak i społecznych opowiadają eksperci rynku?

Panel trzeci rozpoczął się od wypowiedzi Tomasza Pańczyka, który podkreślił wzrost znaczenia innowacji i sztucznej inteligencji w retailu.

Innowacje pomagają sklepom spożywczym ale nie markom FMCG. Mamy dużo do zrobienia by zapewnić bezpieczeństwo by zapewnić bezpieczeństwo markom i sieciom detalicznym” -  dyskusję zaczyna Kacper Pełczyński, Business Development Manager, Modern Expo.

„Handel detaliczny ma bezpośredni dostęp do klientów, a jednocześnie nie koniecznie wie co się z kupującymi dzieje i jak się zachowują” – przyznaje Magdalena Jończyk, Synerise.

ZOBACZ PEŁNĄ RELACJĘ

tagi: Kacper Pełczyński , Maciej Czapiewski , Piotr Kondraciuk , Magdalena Jończak , Tomasz Pańczyk , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,