Sklepy doskonale dopasowane do potrzeb zakupowych klienta, oferujące spersonalizowane podejście, bezpieczeństwo, odpowiednią komunikację, ale i emocje – to optymalna strategia zarówno dla retailu, jak i dla e-commerce. Jaką strategię rozwoju przyjęli shopfitterzy, w jaki sposób dostosowują swoją ofertę i serwis do zmieniających się warunków zarówno pandemicznych, jak i społecznych opowiadają eksperci rynku?
Panel trzeci rozpoczął się od wypowiedzi Tomasza Pańczyka, który podkreślił wzrost znaczenia innowacji i sztucznej inteligencji w retailu.
Innowacje pomagają sklepom spożywczym ale nie markom FMCG. Mamy dużo do zrobienia by zapewnić bezpieczeństwo by zapewnić bezpieczeństwo markom i sieciom detalicznym” - dyskusję zaczyna Kacper Pełczyński, Business Development Manager, Modern Expo.
„Handel detaliczny ma bezpośredni dostęp do klientów, a jednocześnie nie koniecznie wie co się z kupującymi dzieje i jak się zachowują” – przyznaje Magdalena Jończyk, Synerise.
tagi: Kacper Pełczyński , Maciej Czapiewski , Piotr Kondraciuk , Magdalena Jończak , Tomasz Pańczyk , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...