Sklepy doskonale dopasowane do potrzeb zakupowych klienta, oferujące spersonalizowane podejście, bezpieczeństwo, odpowiednią komunikację, ale i emocje – to optymalna strategia zarówno dla retailu, jak i dla e-commerce. Jaką strategię rozwoju przyjęli shopfitterzy, w jaki sposób dostosowują swoją ofertę i serwis do zmieniających się warunków zarówno pandemicznych, jak i społecznych opowiadają eksperci rynku?
Panel trzeci rozpoczął się od wypowiedzi Tomasza Pańczyka, który podkreślił wzrost znaczenia innowacji i sztucznej inteligencji w retailu.
Innowacje pomagają sklepom spożywczym ale nie markom FMCG. Mamy dużo do zrobienia by zapewnić bezpieczeństwo by zapewnić bezpieczeństwo markom i sieciom detalicznym” - dyskusję zaczyna Kacper Pełczyński, Business Development Manager, Modern Expo.
„Handel detaliczny ma bezpośredni dostęp do klientów, a jednocześnie nie koniecznie wie co się z kupującymi dzieje i jak się zachowują” – przyznaje Magdalena Jończyk, Synerise.
tagi: Kacper Pełczyński , Maciej Czapiewski , Piotr Kondraciuk , Magdalena Jończak , Tomasz Pańczyk , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...