Dotychczasowa strategia „Customer Experience” skierowana była na zapewnienie konsumentowi maksymalnych doznań i udogodnień w miejscu sprzedaży. Pandemia zmieniła jednak podejście konsumentów do obcowania twarzą w twarz z retailem. Konsument musi teraz wybrać pomiędzy ofertą zakupów online za pośrednictwem usług e-commerce a szybką i bezpieczną formą zakupów bezpośrednio w sklepie. Jak stworzyć optymalne warunki do realizowania zakupów wykorzystując możliwości technologiczne?
„Aby podejść do tego zagadnienia trzeba być tam, gdzie następuje kontakt konsumenta z produktem, czyli w sklepie. Technologia, o której będziemy rozmawiać musi być dostępna bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Dzięki nowoczesnym technologiom, dostępnym już na rynku jesteśmy w stanie poznać shoppera już w miejscu, w którym dokonuje decyzji o zakupie. Jesteśmy w stanie dokładnie policzyć ile jest konsumentów w tym miejscu, w którym są nasze produkty. Możemy rozpoznać kim jest konsument, jaką ma płeć, jaki ma wiek. Ale również możemy zbadać precyzyjnie jaki stan emocjonalny towarzyszy w danej sytuacji. Dzięki technologii widzimy także jak potencjalny klient wchodzi w reakcję z produktem, czy rzeczywiście to co przygotował producent wpływa na konsumenta” - mówi Łukasz Miczek, Prezes Zarządu, Perfect Data.
tagi: Bogdan Łukasik , Janusz Ciepliński , Jarosław Sokolnicki , Marcin Pleszko , Łukasz Miczek , Rafał Krauze , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...