Dotychczasowa strategia „Customer Experience” skierowana była na zapewnienie konsumentowi maksymalnych doznań i udogodnień w miejscu sprzedaży. Pandemia zmieniła jednak podejście konsumentów do obcowania twarzą w twarz z retailem. Konsument musi teraz wybrać pomiędzy ofertą zakupów online za pośrednictwem usług e-commerce a szybką i bezpieczną formą zakupów bezpośrednio w sklepie. Jak stworzyć optymalne warunki do realizowania zakupów wykorzystując możliwości technologiczne?
„Aby podejść do tego zagadnienia trzeba być tam, gdzie następuje kontakt konsumenta z produktem, czyli w sklepie. Technologia, o której będziemy rozmawiać musi być dostępna bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Dzięki nowoczesnym technologiom, dostępnym już na rynku jesteśmy w stanie poznać shoppera już w miejscu, w którym dokonuje decyzji o zakupie. Jesteśmy w stanie dokładnie policzyć ile jest konsumentów w tym miejscu, w którym są nasze produkty. Możemy rozpoznać kim jest konsument, jaką ma płeć, jaki ma wiek. Ale również możemy zbadać precyzyjnie jaki stan emocjonalny towarzyszy w danej sytuacji. Dzięki technologii widzimy także jak potencjalny klient wchodzi w reakcję z produktem, czy rzeczywiście to co przygotował producent wpływa na konsumenta” - mówi Łukasz Miczek, Prezes Zarządu, Perfect Data.
tagi: Bogdan Łukasik , Janusz Ciepliński , Jarosław Sokolnicki , Marcin Pleszko , Łukasz Miczek , Rafał Krauze , Wojciech Szeląg , Innovation Day , 2020 , Złote Innowacje , FMCG , Retail ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...