Kategorie produktów

Ruszyła nowa kampania marki Kupiec

Poniedziałek, 19 października 2020 HURT & DETAL Nr 10/176. Październik 2020
Nowa kampania marki Kupiec pod hasłem „Od pierwszego chrupnięcia” przedstawia cztery nowoczesne i wzajemnie się uzupełniające grafiki. Każda z nich prezentuje inny kontekst spożycia wafli oblewanych: w czasie RELAKSU, podczas PRZERWY, jako przekąska dająca SZCZĘŚCIE i SIŁĘ.
 Kampania kierowana jest głównie do kobiet i podkreśla pozytywne emocje, które towarzyszą delektowaniu się wyjątkowym smakiem oblewanych wafli Kupiec – w tym dwóch nowości. Marka swoimi działaniami reklamowymi komunikuje się z konsumentkami w kilku punktach styku – w internecie, prasie, w punktach sprzedaży, a także poprzez OOH oraz TV.


tagi: Kupiec , kampania marki , od pierwszego chrupnięcia , wafle , produkty spożywcze , FMCG , hurt , detal , konsument , rynek spożywczy ,