Kategorie produktów

Kampania Śliwki Nałęczowskiej

Poniedziałek, 19 października 2020 HURT & DETAL Nr 10/176. Październik 2020
Wystartowała jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej, obejmująca aktywności outdoorowe, digitalowe i sponsoringowe. W ramach kampanii outdoorowej zaplanowano prezentację plakatów, które zwyciężyły w tegorocznej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska.
Nagrodzone prace pojawią się na ponad 600 citylightach oraz na bilbordach wielkoformatowych  w największych polskich miastach, będą też emitowane na ekranach w wagonach pociągów i na peronach warszawskiego metra. Równolegle będzie realizowana kampania sponsoringowa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN i kanałach tematycznych) oraz VOD. Śliwka Nałęczowska uzyska wsparcie również w digitalu, w tym kanałach social mediowych.



tagi: Colian , Solidarność , Śliwka Nałęczowska , kampania , słodycze , produkty spożywczy , rynek spożywczy , FMCG , hurt , detal , konsument ,