Kategorie produktów

„Pyszna frajda!” – jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką

Poniedziałek, 19 października 2020 HURT & DETAL Nr 10/176. Październik 2020
Oranżada Hellena zaprasza w sentymentalną podróż w nowoczesnym wydaniu. Marka postawiła na kultową formę opakowania – torebkę ze słomką, skrywającą niegazowaną odsłonę swojego sztandarowego produktu. Oranżada Hellena Pouch ze słomką, którą idealnie opisuje hasło „Pyszna frajda!”, jest już dostępna w sprzedaży.
Nowa, niegazowana, landrynkowa wersja Oranżady w wygodnej, impulsowej torebce 180 ml ze słomką stanowi sentymentalną podróż w czasie, a zarazem bardzo ciekawą ofertę marki kierowaną do najmłodszych konsumentów. Nowość nawiązuje do kultowej formy opakowania dla tej kategorii, jaką w latach 70. i 80. był foliowy woreczek. Produkt nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników.

Nowość jest oferowana w kolorowym, wyrazistym opakowaniu z designem spójnym dla wszystkich wyrobów marki. Charakter napoju podkreślają dziecięce elementy graficzne, a także claim – „Pyszna frajda!”.

Produkt jest silnie wspierany w punktach sprzedaży detalicznej. W sklepach pojawiły się – przykuwające uwagę i zwiększające widoczność napoju – obrandowane materiały POS (wobblery i plakaty). Ponadto na potrzeby handlu przygotowano dedykowane kosze zasypowe w kształcie opakowania napoju i specjalne ekspozytory w trzech różnych rozmiarach.


tagi: Pyszna frajda! , Oranżada Hellena Pouch ze słomką , produkty spożywcze , napoje , FMCG , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , hurt , detal , konsument ,