Drogeria

Herbapol wprowadza nową markę kosmetyczną o nazwie Polana

Środa, 14 października 2020
Herbapol, korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jak informuje lubelski producent, jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę. Polana to oparte na naturalnych składnikach produkty tworzone w Polsce.
Polana to nowa marka kosmetyków od firmy „Herbapol-Lublin” S.A., która już od ponad 70 lat daje Polakom to, co najlepsze z natury – odkrywa przed nimi jej tajemnice oraz inspiruje do poszukiwania skutecznych i bezpiecznych sposobów dbania o organizm, dobre samopoczucie, a teraz również o urodę. Bazując na wynikach badań, które dowodzą, że – aby uzyskać jak najlepsze efekty w pielęgnacji – warto działać nie tylko na skórę, ale również od wewnątrz organizmu, marka stworzyła unikatowy koncept holistycznej pielęgnacji.

Dzięki naszemu doświadczeniu i pasji do natury od lat jesteśmy liderem rynku spożywczego w praktycznie wszystkich kategoriach produktowych obecnych w naszej ofercie. Ta pozycja jest wynikiem zaufania, jakim od pokoleń darzą nas Polacy. Teraz zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i wykorzystać naszą wiedzę w trosce o piękno i urodę prosto z natury. Dwukierunkowy koncept pielęgnacyjny, na którym opiera się marka Polana, to pierwszy tak nowatorski program na masowym rynku kosmetyków w Polsce. – mówi Evangelos, Prezes Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.‬‬‬‬‬‬‬

Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Bogata w dobroczynne izoflawony w naturalny sposób redukuje negatywne skutki promieniowania UV i działania wolnych rodników – wpływa na sprężystość skóry, wyrównuje jej koloryt, uelastycznia oraz zmniejsza wysuszenie naskórka.

Marka Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji twarzy: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to oparte na naturalnych składnikach kosmetyki, których działanie uzupełniają suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem.

Kolejnym krokiem dla marki Polana jest systematyczne poszerzanie jej dystrybucji, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Z niecierpliwością czekamy też na recenzje konsumentów; w przeprowadzonych na etapie przygotowań badaniach wszystkie produkty zostały bardzo dobrze ocenione, a ich użytkownicy deklarowali chęć zakupu. Liczymy więc na to, że po wprowadzeniu marki Polana na rynek opinie będą równie pozytywne. To z pewnością jeden z najważniejszych projektów naszej firmy w ostatnich latach i nie ukrywam, że mamy wobec niego duże oczekiwania. – dodaje Evangelos Evangelou.

Więcej informacji na temat marki oraz portfolio znajduje się na stronie: www.herbapol-polana.com.


tagi: Herbapol , Herbapol-Lublin , nowa marka , kosmetyki , Polana , drogeria , produkcja , sprzedaż , handel , hurt , detal , konsument , sieci handlowe , przemysł , FMCG ,