We wrześniu powstało pięć nowych sklepów Carrefour Express Convenience w Chrzanowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Warszawie. Otwarto też dwa sklepy Carrefour Express Minimarket w Warszawie i na stacji paliw w Jeziorkach oraz supermarket Carrefour Market w Radomiu. Carrefour Polska kontynuował dynamiczną ekspansję sklepów franczyzowych. To dzięki szerokiej gamie formatów sieć może elastycznie reagować na potrzeby partnerów i lokalne uwarunkowania – czytamy w komunikacie sieć handlowej.
W każdym nowo otwieranym sklepie Carrefour wraz z franczyzobiorcą pracuje nad ciągłym doskonaleniem oferty i zaspokojeniem potrzeb klientów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom klienci mogą nie tylko łatwo i komfortowo dokonać zakupów, ale też kupić jedzenie na wynos czy wypić kawę. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” mogą skorzystać z licznych ofert rabatowych.
- Kolejne nowe sklepy to potwierdzenie zainteresowania franczyzobiorców współpracą z Carrefour. Naszym celem jest dalszy, dynamiczny rozwój sieci sklepów franczyzowych, oferowanie naszym partnerom sprawdzonych formatów, wspieranie ich biznesu naszym ponad 10-letnim doświadczeniem a klientom dostarczanie najlepszych doświadczeń zakupowych – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience Carrefour Polska.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.