Z rynku FMCG

Top Market zmienia wygląd i poszerza asortyment

Czwartek, 01 października 2020
Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła stopniowy proces rebrandingu sklepów zrzeszonych w sieci Top Market. W ostatnim miesiącu modernizacji poddany został kultowy warszawski sklep - Top Market Mokotowianka, który wzbogacił się nie tylko o nowy szyld, ale również zupełnie przearanżowane, bardziej przyjazne klientowi wnętrze.
Na początku września popularna placówka mieszcząca się na Starym Mokotowie, przy Rejtana 2, doczekała się poważnych zmian wizualnych. Remodeling jednego z czołowych sklepów Top Market w Warszawie, polegał nie tylko na montażu nowych znaków graficznych, lecz również remoncie pomieszczeń oraz wymianie całego wyposażenia wraz z urządzeniami oraz regałami. Po dwóch tygodniach intensywnych prac remontowych sklep zyskał m.in. nowoczesne oświetlenie LED oraz nowe kasy fiskalne. Dzięki wymienionym regałom i urządzeniom chłodniczym, udało się przearanżować wnętrze w taki sposób, aby było bardziej intuicyjne, jednocześnie dzięki nowemu nagłośnieniu klientom towarzyszą podczas zakupów muzyka oraz komunikaty „Radia PGS”.

Rebranding objął również wprowadzenie nowych kategorii produktów BIO oraz wegańskich. Rozszerzono ofertę kuchni międzynarodowej, nabiału oraz garmażerki, a dział win i alkoholi świata wzbogacił się o zupełnie nowe pozycje.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów, mokotowska placówka Top Market utworzyła również punkt kurierski. W ten sposób okoliczni mieszkańcy będą mogli przez cały tydzień (również w niedzielę!) w prosty sposób nadać lub odebrać przesyłkę, dokonując jednocześnie zakupów spożywczych. To już pozwoliło na wzrost obrotów o 30 proc.

- Odświeżone wnętrze oraz nowe logo przyciągają nowych klientów sklepu, natomiast z ust tych stałych słyszymy pochwały i uznanie. Cieszymy się, że poszerzamy również zakres naszych usług, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – mówi Teresa Przykorska - właścicielka Top Market Mokotowianka.
 
Za wsparcie merchandisingowe oraz organizację i koordynację wszelkich działań związanych z przebudową placówki odpowiadali eksperci z centrali Polskiej Grupy Supermarketów, natomiast przebudowę zrealizowała współpracująca z Grupą firma LOBO.



tagi: Polska Grupa Supermarketów , rebranding , Top Market , asortyment , inwestycje , produkty , handel , sprzedaż , konsument , Top Market Mokotowianka ,