Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła stopniowy proces rebrandingu sklepów zrzeszonych w sieci Top Market. W ostatnim miesiącu modernizacji poddany został kultowy warszawski sklep - Top Market Mokotowianka, który wzbogacił się nie tylko o nowy szyld, ale również zupełnie przearanżowane, bardziej przyjazne klientowi wnętrze.
Na początku września popularna placówka mieszcząca się na Starym Mokotowie, przy Rejtana 2, doczekała się poważnych zmian wizualnych. Remodeling jednego z czołowych sklepów Top Market w Warszawie, polegał nie tylko na montażu nowych znaków graficznych, lecz również remoncie pomieszczeń oraz wymianie całego wyposażenia wraz z urządzeniami oraz regałami. Po dwóch tygodniach intensywnych prac remontowych sklep zyskał m.in. nowoczesne oświetlenie LED oraz nowe kasy fiskalne. Dzięki wymienionym regałom i urządzeniom chłodniczym, udało się przearanżować wnętrze w taki sposób, aby było bardziej intuicyjne, jednocześnie dzięki nowemu nagłośnieniu klientom towarzyszą podczas zakupów muzyka oraz komunikaty „Radia PGS”.
Rebranding objął również wprowadzenie nowych kategorii produktów BIO oraz wegańskich. Rozszerzono ofertę kuchni międzynarodowej, nabiału oraz garmażerki, a dział win i alkoholi świata wzbogacił się o zupełnie nowe pozycje.
W odpowiedzi na oczekiwania klientów, mokotowska placówka Top Market utworzyła również punkt kurierski. W ten sposób okoliczni mieszkańcy będą mogli przez cały tydzień (również w niedzielę!) w prosty sposób nadać lub odebrać przesyłkę, dokonując jednocześnie zakupów spożywczych. To już pozwoliło na wzrost obrotów o 30 proc.
- Odświeżone wnętrze oraz nowe logo przyciągają nowych klientów sklepu, natomiast z ust tych stałych słyszymy pochwały i uznanie. Cieszymy się, że poszerzamy również zakres naszych usług, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – mówi Teresa Przykorska - właścicielka Top Market Mokotowianka.
Za wsparcie merchandisingowe oraz organizację i koordynację wszelkich działań związanych z przebudową placówki odpowiadali eksperci z centrali Polskiej Grupy Supermarketów, natomiast przebudowę zrealizowała współpracująca z Grupą firma LOBO.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.