MLEKOVITA podejmuje kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy sfinalizowała inwestycję o wartości 4 mln zł, polegającą na uruchomieniu linii technologicznej do produkcji batoników twarogowych w dwóch brandach produktowych pod nazwami „MiaMu” i „Tereska”. Na polskim rynku Mlekovita jest jedynym producentem batoników twarogowych – czytamy w komunikacie spółki.
– Nawet w dobie kryzysu branża mleczarska i spożywcza ewoluują. Aby utrzymywać silną markę, trzeba sprostać kolejnym wyzwaniom. Technologie w mleczarstwie muszą iść w parze z coraz bardziej innowacyjnymi, ale również trudnymi realiami zmieniającego się świata. Jednym z fundamentalnych kroków w tym kierunku są inwestycje – nieodłączny element rozwoju. Dzięki nim możliwe jest rozszerzanie asortymentu nie tylko o nowe warianty znanych i lubianych, w tym topowych produktów marki MLEKOVITA, ale również zaoferowanie klientom zupełnie nowych wyrobów, dotąd nieobecnych na rynku mleczarskim i spożywczym lub w ogóle nieprodukowanych w Polsce. Dlatego, jako pierwsi w kraju, zdecydowaliśmy się uruchomić linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych w naszym zakładzie w Pilicy. Wytwarzane w nim batoniki „MiaMu” i „Tereska” stanowią alternatywę dla tradycyjnych słodyczy i tym samym są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują zdrowych słodkich przekąsek – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.
Jak informuje spółka, w ramach zrealizowanej inwestycji w zakładzie w Pilicy przeprowadzono prace budowlane mające na celu adaptację istniejących pomieszczeń na potrzeby nowej inwestycji. Wykonano nowe posadzki, zamontowano nową instalację wentylacyjną i klimatyzacyjną oraz zakupiono nowoczesną linię do produkcji batonów twarogowych o bardzo wysokiej wydajności. Oddział w Pilicy dołączył do Grupy MLEKOVITA w 2008 roku, a poza zakładem funkcjonują tam także hurtownia firmowa oraz sklep Mlekovitka. Uruchomienie nowej linii produkcyjnej w zakładzie w Pilicy to kolejny etap realizacji przyjętej na 2020 r. strategii rozwoju Grupy MLEKOVITA, zakładającej inwestycje na łączną kwotę 100 mln zł. MLEKOVITA, skupiająca pod swoim szyldem 20 zakładów produkcyjnych, inwestuje zarówno w centrali – największym zakładzie grupy, ale również w swoich oddziałach. W centrali trwa właśnie budowa mroźni wraz z magazynami o powierzchni 8 tys. m2 oraz niezbędną infrastrukturą, warta 40 mln zł. Z kolei w zakładzie w Świeciu uruchomiono nową linię technologiczną do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach i kajmaku o wartości 1,5 mln zł.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.