Sery z oferty Hochland zdobyły medale w kilku kategoriach. Złoty Medal w konkursie „Good cheese” zdobyła tegoroczna nowość - Almette bez laktozy w kategorii serek do smarowania. Srebrny Medal w kategorii „ready to go” zdobył ser Hochland Kanapkowy mini śmietanka i szczypior, a w kategorii ser „na deskę” srebro otrzymał ser Valbon.
W Polskim Kongresie Serowarskim uczestniczyli producenci nabiału, przedstawiciele mediów, uczelni oraz dostawców rozwiązań technologicznych. Sery oceniali profesjonaliści: kucharze i szefowie restauracji. Organizatorem wydarzenia było Wydawnictwo Bikotech. W programie jak zwykle znalazło się sporo nowości. Uczestnicy Gali mieli również możliwość degustacji zwycięskich serów na specjalnie przygotowanym stole serowym.
Konkurs „Good Cheese” dedykowany jest producentom, którzy komercyjnie oferują ser na polskim rynku. Nie ma w nim przegranych, ponieważ ogłaszane są jedynie trzy pierwsze miejsca w każdej ocenianej kategorii. W tym konkursie liczy się smak, bardzo dziękujemy za uzyskane wyróżnienia i cieszymy się, że nasze sery smakują! Hochland – to jest pyszne – od lat – niezmiennie! - powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.