Kategorie produktów

Sertop – zmiany się przyjęły

Czwartek, 17 września 2020 HURT & DETAL Nr 09/175. Wrzesień 2020
Rok temu tyski producent serków topionych zmienił design części opakowań swoich produktów. Jak decyzja ta została przyjęta przez fanów marki i partnerów handlowych?
„Mieliśmy sporo wątpliwości w związku ze zmianą szaty graficznej. Obawialiśmy się reakcji naszych konsumentów i tego, czy rozpoznają nasz produkt na sklepowej półce. To właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy, że nowy wygląd będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. To kompromisowe rozwiązanie świetnie się sprawdziło, a całe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem i dobrym odbiorem naszych nowych etykiet zarówno u konsumentów, jak i naszych partnerów handlowych” – komentuje Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop.



tagi: Sertop , serki topione ,