Wiadomości

Projekt marki Coca-Cola - Expedition 206

Piątek, 20 listopada 2009
Zakończyło się głosowanie internautów z całego świata, które wyłoniło trzyosobowy zespół „ambasadorów szczęścia" - zwycięzców w projekcie The Coca-Cola Company Expedition 206, którzy odwiedzą 206 krajów i miejsc, gdzie sprzedaje się napój Coca-Cola. Wezmą oni udział w misji mającej na celu odkrycie, co uszczęśliwia ludzi w różnych krajach świata.

Troje zwycięzców projektu Expedition 206 to: Tony Martin (29 lat), z Waszyngtonu, obecnie uczy angielskiego w przedszkolu w Monachium, Kelly Ferris (22 lata), studentka z Brukseli oraz Antonio Santiago (24 lata), student ze stolicy Meksyku.     

W styczniu 2010 roku, Tony, Kelly oraz Antonio rozpoczną przygodę i zarazem wyzwanie życia. W ramach projekt Expedition 206, wiążącego się z globalną kampanią Coca-Coli „Open Happiness" (Uwolnij radość), odwiedzą ludzi z różnych kultur, zapiszą ich przeżycia i podzielą się ze światem opowieściami o szczęściu.

Akcję całej ekspedycji będzie można śledzić w czasie rzeczywistym na oficjalnej stronie wyprawy http://www.expedition206.com/, jak również poprzez serwisy takie, jak Facebook, YouTube, Twitter, Flickr, a także inne portale społecznościowe. Fani Expedition 206 będą mieli też realny wpływ na przebieg wyprawy, pomagając zespołowi „ambasadorów szczęścia" w wytypowaniu miejsc i osób wartych odwiedzenia w danym kraju.        

Chcemy zabrać w tę podróż także naszych fanów, korzystając przy tym z serwisów społecznościowych, dzięki czemu  będą mogli sami uczestniczyć w tej wielkiej przygodzie" - powiedziała Clyde Tuggle, senior vice president, Global Public Affairs and Communications, The Coca-Cola Company. - „Urok kampanii Expedition 206 polega na tym, że ma ona szansę  zjednoczyć ludzi z całego świata we wspólnej rozmowie o szczęściu i optymizmie."

Ekspedycja, która rozpocznie się w Madrycie 1 stycznia 2010, a zakończy w Atlancie 31 grudnia 2010, będzie odwiedzać większe i mniejsze miasta na całym świecie. Będzie także uczestniczyć w światowych wydarzeniach, takich jak Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2010 w Vancouver, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w RPA czy World Expo 2010 w Szanghaju. Coca-Cola zaprosi do udziału w zabawie także grupę osób, które będą pełnić funkcję „gospodarzy szczęścia", witając uczestników wyprawy i przewodząc im na trasie.

(Maja Święcka)

tagi: Coca-Cola ,