Kategorie produktów

Wjechał nowy Kasztelan!

Piątek, 21 sierpnia 2020 HURT & DETAL Nr 08/174. Sierpień 2020
Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”. Spot prezentujący Jasne Pełne, wariant znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki Kasztelana, jest już emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności i towarzyskiego charakteru marki. Oprócz spotów telewizyjnych prowadzone są działania w digitalu, outdoorze oraz miejscach sprzedaży i gastronomii.
Marka Kasztelan zaprezentowała nową platformę komunikacyjną zakrojoną na szeroką skalę. Kampania telewizyjna podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter. Osią komunikacji jest brand hero, Kasztelan, którego postać łączy w sobie charakter współczesnych superbohaterów i elementy szlacheckie, tworząc doskonałą wizytówkę marki, stojącej na pograniczu tradycji i nowoczesności.

Kampania telewizyjna to kolejny etap działań wokół gruntownej zmiany, jaką przeszła marka Kasztelan w tym roku. W czerwcu wszystkie warianty Kasztelana pojawiły się na półkach sklepowych w nowej szacie graficznej. Od początku lipca trwa kampania digitalowa. Natomiast w miejscach sprzedaży i gastronomi pojawiły się materiały POS. W sierpniu rusza także kampania OOH.



tagi: Kasztelan , „Racz Waść Wpaść” ,