Ruszyła nowa kampania marki Kasztelan pod hasłem „Racz Waść Wpaść”. Spot prezentujący Jasne Pełne, wariant znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki Kasztelana, jest już emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Głównym zadaniem nowej komunikacji jest podkreślenie regionalności i towarzyskiego charakteru marki. Oprócz spotów telewizyjnych prowadzone są działania w digitalu, outdoorze oraz miejscach sprzedaży i gastronomii.
Marka Kasztelan zaprezentowała nową platformę komunikacyjną zakrojoną na szeroką skalę. Kampania telewizyjna podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter. Osią komunikacji jest brand hero, Kasztelan, którego postać łączy w sobie charakter współczesnych superbohaterów i elementy szlacheckie, tworząc doskonałą wizytówkę marki, stojącej na pograniczu tradycji i nowoczesności.
Kampania telewizyjna to kolejny etap działań wokół gruntownej zmiany, jaką przeszła marka Kasztelan w tym roku. W czerwcu wszystkie warianty Kasztelana pojawiły się na półkach sklepowych w nowej szacie graficznej. Od początku lipca trwa kampania digitalowa. Natomiast w miejscach sprzedaży i gastronomi pojawiły się materiały POS. W sierpniu rusza także kampania OOH.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.