Przetrwali najtrudniejsze w polskiej gospodarce okresy, prawie 50 lat jako przedsiębiorstwo nabiałowe, w tym 29 lat jako Spółka. Firma wyłącznie z polskim kapitałem. Podbili Świat i ugruntowali swoją pozycję na rynku krajowym. Co przyczyniło się do sukcesu tyskiego producenta serków topionych?
– Z pewnością patriotyzm naszych konsumentów, dobrze zorganizowana kadra zarządzająca, a także świetni pracownicy Spółki, tworzący nasz Zespół – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o., pracująca w Sertopie od 25 lat. – To właśnie dzięki zaangażowaniu i pracy nas wszystkich wypracowaliśmy renomę i markę naszej Firmy. Jesteśmy rozpoznawalni wśród konsumentów we wszystkich grupach wiekowym, ceniących nasze produkty nie tylko za smak, ale także ich wysoką, niezmienną od lat jakość.
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.