Z rynku FMCG

Sertop – Bo liczą się ludzie

Piątek, 21 sierpnia 2020
Przetrwali najtrudniejsze w polskiej gospodarce okresy, prawie 50 lat jako przedsiębiorstwo nabiałowe, w tym 29 lat jako Spółka. Firma wyłącznie z polskim kapitałem. Podbili Świat i ugruntowali swoją pozycję na rynku krajowym. Co przyczyniło się do sukcesu tyskiego producenta serków topionych?
– Z pewnością patriotyzm naszych konsumentów, dobrze zorganizowana kadra zarządzająca, a także świetni pracownicy Spółki, tworzący nasz Zespół – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o., pracująca w Sertopie od 25 lat. – To właśnie dzięki zaangażowaniu i pracy nas wszystkich wypracowaliśmy renomę i markę naszej Firmy. Jesteśmy rozpoznawalni wśród konsumentów we wszystkich grupach wiekowym, ceniących nasze produkty nie tylko za smak, ale także ich wysoką, niezmienną od lat jakość.



tagi: Sertop , Aneta Będkowska , serki , konsument , sprzedaż ,