Z rynku FMCG

Marki, na które możesz liczyć

Czwartek, 20 sierpnia 2020 HURT & DETAL Nr 08/174. Sierpień 2020
Są marki, które tworzą historię, do których zaufanie zbudowała wysoka jakość i niezawodność. Takie właśnie są produkty Procter & Gamble – obecne na rynku od 25 lat, uwielbiane przez miliony Polaków i używane w ponad 90% gospodarstw domowych. A już teraz producent przygotował dla konsumentów wyjątkową ogólnopolską akcję – „Marki, na które możesz liczyć”, w której można zyskać 20 zł za codzienne zakupy.
Przez ostatnie ćwierć wieku konsumenci stali się bardzo wymagający wobec produktów, które kupują. Oczekują nie tylko wysokiej jakości, ale też podążania za potrzebami zmieniającego się świata i aktualnymi trendami. Oszczędność wody, energii, czasu czy ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko są obecnie stawiane niemalże na równi z wygodą użytkowania czy skutecznością. Coraz ważniejsze staje się podążanie z duchem czasu z jednoczesnym zachowaniem tradycji, czyli połączenie silnej marki o ugruntowanej pozycji z nowoczesną wizją produktu. Niebagatelne znaczenie mają też wartości jakimi kieruje się producent.

U podstaw funkcjonowania Procter & Gamble zawsze leżało poprawianie jakości życia konsumentów korzystających z ich produktów. Misją firmy jest pomoc w codziennych obowiązkach poprzez dostarczanie środków wspierających dbałość o czystość otoczenia i utrzymanie zdrowych nawyków. Ma to szczególne znaczenie w dobie panującej obecnie pandemii, gdy higiena ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia i odporności. Nie dziwi zatem fakt, że wiele z marek producenta należy do jednych z najlepiej rotujących w swoich kategoriach – chociażby Fairy, Ariel, Lenor czy Head&Shoulders i Gillette.

Nie mniej istotna dla kupujących jest dbałość o ekologię i zrównoważoną konsumpcję, które to trendy coraz silniej wpływają na każdy aspekt naszego życia. Używając kapsułek Ariel możemy obniżyć temperaturę prania do 30°C – dzięki temu nie tylko oszczędzamy energię, ale także zmniejszamy emisję CO2 do środowiska. Silne działanie tabletek do zmywarek Fairy pozwala na rezygnację z mycia wstępnego. Każde gospodarstwo domowe może dzięki temu oszczędzić nawet do 10 000 litrów wody rocznie. Procter & Gamble, w zgodzie z aktualnymi trendami, zrewolucjonizował także produkcję opakowań swoich produktów. Już ponad 80% z nich nadaje się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Do tego do ich wytworzenia wykorzystuje się od 25 do 50% materiałów pochodzących z odzysku.

A teraz producent przygotował dla konsumentów coś wyjątkowego. Już od 17 sierpnia Procter & Gamble rusza z ogólnopolską kampanią „Marki, na które możesz liczyć”, w której każdy konsument może liczyć na zwrot 20 zł za zakupy. Akcja obejmie cały handel i będzie szeroko wspierana w digital mediach. Firma angażuje w nią wszystkie swoje produkty pod hasłem „Kupujesz = Zyskujesz”.

Na czym polega akcja i jak otrzymać zwrot gotówki? Wystarczy kupić produkty Procter & Gamble za minimum 80 zł i zarejestrować się na stronie www.everydayme.pl wgrywając jednocześnie paragon potwierdzający zakup. Po wypełnieniu danych oraz weryfikacji paragonu otrzymamy zwrot 20 zł na konto. Warunkiem jest rejestracja w systemie przed upływem 2 tygodni od daty zakupu, widniejącej na rachunku.

W promocji biorą udział wszystkie produkty 22 marek Procter & Gamble kupione w każdym sklepie: Ariel, Fairy, Lenor, Pampers, Ambi Pur, Oral-B, Discreet, Head&Shoulders, Pantene, Lenor Unstoppable, Naturella, Gillette, Old Spice, Tampax, Gillette Venus, Satin Care, Always, Aussie, Herbal Essences, blend-a-med, blend-a-dent, a także Vizir. To rozwiązanie korzystne zarówno dla konsumentów, którzy mogą dowolnie wybrać placówkę, a także dla detalistów – w okresie trwania akcji mogą oni liczyć na dodatkowe zyski ze sprzedaży brandów należących do producenta.

Akcja potrwa do 30 września. Wszystkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na stronie www.everydayme.pl.

Bez_nazwy_115.jpg



tagi: FMCG , produkty , marka ,