Przez ostatnie ćwierć wieku konsumenci stali się bardzo wymagający wobec produktów, które kupują. Oczekują nie tylko wysokiej jakości, ale też podążania za potrzebami zmieniającego się świata i aktualnymi trendami. Oszczędność wody, energii, czasu czy ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko są obecnie stawiane niemalże na równi z wygodą użytkowania czy skutecznością. Coraz ważniejsze staje się podążanie z duchem czasu z jednoczesnym zachowaniem tradycji, czyli połączenie silnej marki o ugruntowanej pozycji z nowoczesną wizją produktu. Niebagatelne znaczenie mają też wartości jakimi kieruje się producent.
U podstaw funkcjonowania Procter & Gamble zawsze leżało poprawianie jakości życia konsumentów korzystających z ich produktów. Misją firmy jest pomoc w codziennych obowiązkach poprzez dostarczanie środków wspierających dbałość o czystość otoczenia i utrzymanie zdrowych nawyków. Ma to szczególne znaczenie w dobie panującej obecnie pandemii, gdy higiena ma kluczowe znaczenie dla naszego zdrowia i odporności. Nie dziwi zatem fakt, że wiele z marek producenta należy do jednych z najlepiej rotujących w swoich kategoriach – chociażby Fairy, Ariel, Lenor czy Head&Shoulders i Gillette.
Nie mniej istotna dla kupujących jest dbałość o ekologię i zrównoważoną konsumpcję, które to trendy coraz silniej wpływają na każdy aspekt naszego życia. Używając kapsułek Ariel możemy obniżyć temperaturę prania do 30°C – dzięki temu nie tylko oszczędzamy energię, ale także zmniejszamy emisję CO2 do środowiska. Silne działanie tabletek do zmywarek Fairy pozwala na rezygnację z mycia wstępnego. Każde gospodarstwo domowe może dzięki temu oszczędzić nawet do 10 000 litrów wody rocznie. Procter & Gamble, w zgodzie z aktualnymi trendami, zrewolucjonizował także produkcję opakowań swoich produktów. Już ponad 80% z nich nadaje się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Do tego do ich wytworzenia wykorzystuje się od 25 do 50% materiałów pochodzących z odzysku.
A teraz producent przygotował dla konsumentów coś wyjątkowego. Już od 17 sierpnia Procter & Gamble rusza z ogólnopolską kampanią „Marki, na które możesz liczyć”, w której każdy konsument może liczyć na zwrot 20 zł za zakupy. Akcja obejmie cały handel i będzie szeroko wspierana w digital mediach. Firma angażuje w nią wszystkie swoje produkty pod hasłem „Kupujesz = Zyskujesz”.
Na czym polega akcja i jak otrzymać zwrot gotówki? Wystarczy kupić produkty Procter & Gamble za minimum 80 zł i zarejestrować się na stronie www.everydayme.pl wgrywając jednocześnie paragon potwierdzający zakup. Po wypełnieniu danych oraz weryfikacji paragonu otrzymamy zwrot 20 zł na konto. Warunkiem jest rejestracja w systemie przed upływem 2 tygodni od daty zakupu, widniejącej na rachunku.
W promocji biorą udział wszystkie produkty 22 marek Procter & Gamble kupione w każdym sklepie: Ariel, Fairy, Lenor, Pampers, Ambi Pur, Oral-B, Discreet, Head&Shoulders, Pantene, Lenor Unstoppable, Naturella, Gillette, Old Spice, Tampax, Gillette Venus, Satin Care, Always, Aussie, Herbal Essences, blend-a-med, blend-a-dent, a także Vizir. To rozwiązanie korzystne zarówno dla konsumentów, którzy mogą dowolnie wybrać placówkę, a także dla detalistów – w okresie trwania akcji mogą oni liczyć na dodatkowe zyski ze sprzedaży brandów należących do producenta.
Akcja potrwa do 30 września. Wszystkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na stronie
www.everydayme.pl.