Kampanie i Promocje

Pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House z kampanią promocyjną

Czwartek, 13 sierpnia 2020
Pod koniec lipca w Warszawie otwarto pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House, gdzie można kupić oraz skosztować wyjątkowych serów Dziugas. W tym tygodniu rozpoczęła się kampania promująca tę przestrzeń, w której media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Zemaitijos Pienias to litewski producent nabiału, właściciel marki serów twardych Dziugas. Pod koniec lipca w warszawskiej Elektrowni Powiśle został otwarty pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House – miejsce, w którym można degustować sery dojrzewające Dziugas, jak również zakupić inne litewskie specjały.
Ser Dziugas posiada Certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego (PGI) i jest bez laktozy.

W sierpniu rozpoczęła się kampania promująca Cheese Dziugas House, w ramach której zaplanowane są działania w mediach online – display (w tym programmatic,) oraz w kanałach social media. Za planowanie i zakup mediow odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja PlayCorner Marketing Consulting Łukasz Jakub Pawlak.

Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne podmioty ¬– Havas Media, Arena Media i Fullsix Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (komunikacja marek luksusowych i premium) oraz Socialyse (social media i content marketing). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Havas Intelligence. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



tagi: Cheese Dziugas House ,