Nowy format jest kontynuacją współpracy z komikami, którzy dotychczas na kanale You Tube o nazwie Dobre Noviny, co tydzień komentowali pozytywne wiadomości z Polski i świata. W najnowszym programie Michał Kempa i Piotr Szumowski w charakterystyczny dla siebie, humorystyczny sposób zaprezentują widzom ciekawe strony Czech, przeplatając to nieco absurdalnymi skeczami.
Zapraszamy naszych widzów w nietypową podróż. Nasi wysłannicy do Czech pokażą ciekawe i zabawne strony Czech jakich jeszcze nie znamy – mówi Anita Matuszewska, Starszy Specjlaista ds Marketingu w Carlsberg Polska. –
Szczególnie teraz, gdy możliwości podróżowania są bardzo ograniczone, nasz program jest ciekawym i wesołym sposobem na wyprawy online. Mamy nadzieję, że spodoba sie on naszym konsumentom.Program składa się z 10 odcinków, pierwszy wyemitowany został 6 sierpnia, zaś emisje kolejnych planowane są co tydzień, w czwartki o godzinie 18.00. Obejrzeć je można na stronie
www.youtube.com/DobreNovinyZatecky.
Materiały powstają we współpracy ze Stand Up Polska, za realizację i stronę kreatywną kampanii odpowiadają agencje Initiative oraz Reprise, a za produkcję Dynamo Film.