Kampanie i Promocje

Kampania marketingowa Hoop Coli

Piątek, 31 lipca 2020
Ruszyła kampania marketingowa Hoop Coli (ZMB CAPITAL). Billboardy sponsorskie możemy już zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana jest przez Internet (digital) i social media.
Od marca 2019 firma Hoop Polska należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki Sp. z o.o. wiodącego producenta wody mineralnej w Polsce.

W komunikacji marketingowej marka podkreśla swoje polskie korzenie i zachęca do wspierania polskich producentów. Hoop Cola to największa polska marka wśród napojów gazowanych typu „cola”. Wyróżnia się doskonałym i niepowtarzalnym smakiem oraz szerokim portfolio, w którym oprócz tradycyjnej Coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość HOOP COLA GREEN w formacie 2l z obniżoną zawartością cukru. Produkty mniej kaloryczne to odpowiedź na obecne trendy i potrzeby rynku.

W tym roku na opakowaniach Hoop Coli pojawiło się również logo POLSKI PRODUCENT z dopiskiem #kupuj polskie. W ten sposób chcemy zachęcić konsumentów aby świadomie wybierali i wspierali polskie marki.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów More Bananas.

Przechwytywanie.JPG


Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=MfO1N4MaUfY&feature=youtu.be



tagi: Hoop Cola, kampania marketingowa ,