Do końca roku w stacjach: TVN oraz TVN 24 emitowane będą billboardy sponsorskie o długości 8". Spot TV pt. „Sztuka dobrego wyboru" jest oparty na 3 scenach przedstawiających Delikatesy Alma
i osoby traktujące swoją pracę jako pasję.
Kampania jest zaproszeniem do odbycia wyjątkowej podróży po świecie kulinarnych doznań. Przybliża szeroki wachlarz przysmaków, które oferowane są w Delikatesach Alma. Wśród nich: najlepsze oliwy, wspaniałe sery, wyborne wędliny i wiele innych. Hasło kampanii „Sztuka dobrego wyboru" dodatkowo wzmacnia przekaz podkreślający walory Delikatesów Alma. Sztuka dobrego wyboru to przede wszystkim najlepszy i największy wachlarz produktów oferowanych przez Almę, ale to również atrakcyjne ceny, które zostały potwierdzone przez branżowe portale.
Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Alma w całej Polsce w związku z ekspansją geograficzną. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Kolman Advertising, produkcję powierzono ProProduction.
(Maja Święcka)
tagi: Alma ,
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...