Wiadomości

NAVIGATOR POLSKA wprowadza nową markę na rynek

Środa, 15 lipca 2020
W czerwcu ruszyliśmy z nowym projektem. Połączyliśmy wieloletnie doświadczenie handlowe Navigator Polska oraz potrzeby rozwijającego się rynku polskiego i powstała nasza nowa marka - Spirit Depot - skład alkoholi z całego świata w coraz lepszych aromatach i smakach, mniej spotykanych i interesujących w swej budowie – przyznaje Marcin Pilaciński, założyciel Navigator Polska tym samym potwierdzając zeszłoroczne słowa mówiące o rozwoju firmy. Główne motto przewodnie brzmi „By poznać Wszystko oprócz zwykłego”.
Pod koniec roku Navigator Polska zatrudnił na stanowisku National Distribution Managera  - Grzegorza Surowieckiego, który odpowiada za realizację projektu związanego z importem i sprzedażą nieobecnych dotąd na polskim rynku alkoholi z całego świata. Grzegorz Surowiecki posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branży alkoholowej i tytoniowej w Polsce.

W swojej pracy kieruje się najnowszymi metodami pobudzania rynku wykorzystując działania analityczne i marketingowe.

Spirit Depot planuje w swojej ofercie posiadać whisky, giny, rumy i wódki, a także pozostałe alkohole z całego świata. Już na tą chwilę SPIRIT DEPOT może pochwalić się w swoim składzie takimi markami jak: szkocka whisky Clan Fraser, whisky Lower East Side, wódka Puffing Billy, czy William Kerr's Gin. W najbliższym czasie dołączą do portfolio irlandzkie whisky Hyde oraz Eiregold.

Więcej informacji: Ewelina Skocz, mob. 504 217 591, eskocz@bcslegal.pl



tagi: Navigator, Spirit Depot,