Kampanie i Promocje

Historia powstania rabarbaru, truskawki i bezalkoholowego radlera – oto nowy spot Warki Radler 0,0%

Czwartek, 02 lipca 2020
Najnowszy spot od Warki Radler 0,0% wyjaśnia, co się stało z alkoholem w bezalkoholowym radlerze. Jak się okazuje, wszystkiemu winny jest… Pan Maleńczuk! W reklamie ukazane zostały także historie wyhodowania truskawki i rabarbaru, czyli produktów wykorzystanych do produkcji smakowej nowości od Warki Radler.
Jak więc powstała najnowsza Warka Radler 0,0% Rabarbar z Truskawką? Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Cóż, jak się okazuje – przyszedł Pan Maleńczuk i było… po alkoholu. Tak właśnie wygląda scenariusz najnowszego spotu Warki Radler.

Marka przyzwyczaiła już swoich konsumentów do humorystycznych reklam z udziałem Maćka Maleńczuka. Podczas tegorocznej odsłony kampanii muzyk powraca z typową dla siebie nonszalancją, informując z przymrużeniem oka o bezalkoholowych radlerach.

W tym sezonie produkty Warki Radler 0,0% dostępne są na rynku w odświeżonych opakowaniach, które jeszcze mocniej podkreślają ich owocowy i naturalny smak. Od marca na sklepowych półkach dostępna jest też tegoroczna nowość – rabarbar z truskawką.

Radlery 0,0% otrzymają wsparcie w kanałach ATL i digital. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.



tagi: spot reklamowy , Warka Radler 0,0% ,