Kampanie i Promocje

„Liczy się dobry skład” – nowa platforma marki Okocim

Środa, 01 lipca 2020
Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
Najnowszy spot reklamowy marki piwa Okocim skierowany jest do młodszej niż dotychczas grupy docelowej. Akcja filmu toczy się na terenie Browaru i wprost nawiązuje do męskich relacji, przyjaźni, poczucia wspólnoty, której jednym z symboli jest piwo Okocim. Koncept strategiczny opiera się na przekonaniu, że w piwie „liczy się dobry skład”, ale najważniejszym składnikiem jesteś „Ty… wraz ze swoimi kumplami”.

Spot przedstawia dzień z życia okocimskiego Browaru i ludzi, którzy świetnie się ze sobą czują zarówno podczas pracy jak i poza nią. Wykorzystuje motyw dwuznaczności pojęcia „skład”, który oznacza nie tylko dobre, wysokiej jakości piwo, ale też świetne towarzystwo.

Elementy zarówno emocjonalne, jak i produktowe, łączy hasło kampanii reklamowej „Liczy się dobry skład”. Podkreśla nie tylko wartości, które reprezentuje marka, takie jak najlepsza jakość składników użytych do warzenia piwa oraz najwyższej klasy piwowarzy, ale również męską solidarność i dobrą zabawę.

W nowej reklamie wykorzystano utwór „Come On Up The Mountain” zespołu Renegade.

Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję studio Dynamo, reżyserem jest Marcin Filipek. Zakupem mediów zajmuje się dom Mediowy Initiative.

Spoty obejrzeć można także pod linkami:  https://youtu.be/_quIyw7ZhCk oraz  https://youtu.be/0OOJTwD13hE



tagi: „Liczy się dobry skład” , Okocim ,