Kupując w on-line zyskujesz więcej
Zakupy przez internet w aktualnej sytuacji są bezpieczniejsze i wygodniejsze, pozwalają konsumentom realizować plany i marzenia bez wychodzenia z domu. Uczestnicy programu Bezcenne Chwile, którzy w czasie zakupów w sieci jako formę płatności wybiorą kartę Mastercard zarejestrowaną w programie, zostaną nagrodzeni dodatkowymi punktami za każdą przeprowadzoną transakcję. W programie Bezcenne Chwile każdy zakup, za który klient zapłacił kartą Mastercard u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski, zasila konto uczestnika, przybliżając go do realizacji celu w ramach wybranej pasji. W okresie promocji dotyczącej zakupów online, punkty i związane z pasjami nagrody można otrzymywać od 2 do 5 razy szybciej niż do tej pory. Dodatkowo, dokonując zakupów u jednego z ponad 70 partnerów, z których 40 prowadzi sprzedaż online, konsument ma szanse uzyskać nawet do 8 razy więcej punktów niż zazwyczaj. Przeliczniki punktów różnią się w zależności od wydawcy karty zarejestrowanej w programie. Szczegółowe zasady przyznawania punktów dostępne są w regulaminie programu.
„Mastercard Bezcenne Chwile to pierwszy program, w którym liczy się nie liczba zebranych punktów, a życiowe pasje użytkownika. Nowa rzeczywistość wymusiła na konsumentach zmiany nawyków, ale nie pasji. Rozwijają je inaczej, ale wciąż szukają aktywnie sposobów, żeby to robić. Wyszliśmy naprzeciw tym potrzebom, modyfikując katalog dostępnych nagród i dodając takie, które pozwolą użytkownikom uatrakcyjnić czas spędzany w domu. Teraz idziemy krok dalej i dajemy użytkownikom programu szansę na jeszcze szybsze osiąganie założonych celów dzięki zakupom w internecie” – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe.
Nowa promocja Mastercard to odpowiedź na potrzeby rynku i klientów, którzy z uwagi na pandemię koronawirusa zmienili swoje zwyczaje zakupowe i zaczęli robić zakupy w sektorze e commerce. 83% „ubankowionych” Polaków deklaruje, że w czasie pandemii zrobiło zakupy w internecie. 38% z nich, że robi to teraz częściej niż przed pojawieniem się Covid-19. 79% przewiduje, że po ustaniu epidemii również będzie kupować online
1.
Liczą się pasje i bezcenne chwileJak wynika z badania
2 przeprowadzonego na zlecenie Mastercard, zdecydowana większość Polaków (66%) ma swoją ulubioną pasję. Aż 97% ankietowanych przyznało, że wprawia ich ona w dobry nastrój, a 90% twierdzi, że pasja to rozwój, zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności. To właśnie pasje stały się podstawą do stworzenia katalogu nagród w programie Mastercard Bezcenne Chwile. Tradycyjny katalog rzeczowy zastąpiły indywidualne cele, do realizacji których uczestnicy programu dążą, zbierając systematycznie punkty za bezgotówkowe zakupy. Cele te są podzielone na 8 kategorii takich jak: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie.
W kwietniu Mastercard ogłosił rozszerzenie katalogu nagród dostępnych dla użytkowników programu Bezcenne Chwile o takie, które pozwalają rozwijać pasje bez wychodzenia z domu. W kategorii #Zostanwdomu znaleźć można m.in.: dostęp do Play Station Plus wraz z voucherem na zakupy w Play Station Store; voucher do aplikacji Glovo, poprzez którą zamówić można dostawę posiłków, zakupów spożywczych lub leków; voucher do największego sklepu z grami planszowymi Rebel.pl; voucher na usługi cateringowe w Batidzie; indywidualne lekcje gotowania online prowadzone przez półfinalistę polskiej edycji programu Masterchef Charliego Daigneault; dostęp do bibliotek audiobooków i e-booków Storytel oraz Nexto; voucher na zakupy w Empik.com; albo nagrody rzeczowe, a wśród nich czytnik Kindle. Zebrane punkty można przekazać też na wsparcie Fundacji WOŚP w walce z koronawirusem. Nagrodami tymi można się cieszyć bez opuszczania zacisza domowego, a przystąpić do programu za pomocą bankowości elektronicznej.
Więcej informacji znajduje się na stronie
www.bezcennechwile.pl.
1 Badanie zrealizowane na zlecenie Mastercard przez Kantar metodą CAWI, wśród ogółu ubankowionych w wieku 18-60 lat; kwiecień 2020 r.
2 Badanie zrealizowane na zlecenie Mastercard przez KANTAR TNS na próbie telefonicznej (CATI), N=600 wywiadów z osobami w wieku 18+; wrzesień 2019 r.