Szczególnie teraz, gdy ścisłe restrykcje zostały zniesione, polskie sklepy spożywcze okazują się bardziej popularne. Jak wykorzystać tą sytuację, by zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor!
Jak będzie wyglądał handel w nowej rzeczywistości? Co warto zmienić w swoim sklepie spożywczym? Jak zmienić sklep spożywczy? Jakie wnioski po okresie ścisłych restrykcji? Jak zainwestować w swój sklep? Aby stać się konkurencyjną placówką handlową warto przeanalizować grupy towarowe, tak by oferta sklepu była komplementarna. Dzięki temu, klienci mogą zaspokoić swoje potrzeby zakupowe, zostawiając w sklepie więcej pieniędzy.
tagi: sklep , spożywczy , shop , doctor , spożywcza ,
Henkel z solidnym wzrostem sprzedaży w III kwartaleHenkel odnotował w trzecim kwartale 2025 roku organiczny...
Carrefour rozwija strategiczne partnerstwo z TchiboCarrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go i...
Rośnie niewypłacalność polskich firmOd stycznia do września 2025 roku niewypłacalność...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...
Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostejObowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...