Nagrania video to medium, które świetnie sprawdzi się zarówno jako materiał promocyjny sklepu, ale również jako codzienny kanał komunikacji z klientami. Dzięki video możemy pokazywać klientom aktualne promocje i oferty specjalne, a także informować o zmianach i ważnych wydarzeniach z życia sklepu. W ten sposób tworzymy małą społeczność wokół naszego sklepu.
tagi: shop , doctor , handel , porady , poradnik , video , spożywcza ,
Według najnowszego branżowego raportu, we wrześniu codzienne...
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Ministerstwem...
Wywiad z Januszem Cieplińskim, Prezesem MAGO ...
Rekordzista wśród aktywnych płatników jest zadłużony ...
W dekarbonizacji pomagają nowe technologie, ale...
Prawie co drugi szef pracuje co najmniej 10 godzin dziennie...
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z...
Eksperci alarmują...