Nagrania video to medium, które świetnie sprawdzi się zarówno jako materiał promocyjny sklepu, ale również jako codzienny kanał komunikacji z klientami. Dzięki video możemy pokazywać klientom aktualne promocje i oferty specjalne, a także informować o zmianach i ważnych wydarzeniach z życia sklepu. W ten sposób tworzymy małą społeczność wokół naszego sklepu.
tagi: shop , doctor , handel , porady , poradnik , video , spożywcza ,
ID Logistics, europejski lider logistyki kontraktowej...
W 2023 roku GK Gobarto wypracowała ponad 182 mln zł zysku...
Polacy myślą o gospodarce z coraz większym optymizmem, choć...
Ich postulatom towarzyszy jednak szereg mitów...
Prawie 1/3 inwestycji jest finansowana leasingiem...
Według danych udostępnionych przez ZUS, na koniec 2023 roku...
Autorzy raportu, podsumowując zebrane dane, biją na alarm...
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...