Z rynku FMCG

Marka Neptun wraca na rynek

Wtorek, 09 czerwca 2020
Po wieloletniej nieobecności na sklepowe półki wracają produkty marki Neptun. Grupa Kapitałowa Graal reaktywowała popularną markę rybną i z końcem maja rozpoczęła proces wprowadzania jej na rynek.
Badania, którymi dysponuje firma Graal wykazują, że wielu konsumentów wciąż wymienia markę Neptun wśród ulubionych, mimo że produkty z tym brandem od wielu lat są niedostępne na rynku.

Powrót Neptuna to odpowiedź na istniejący trend konsumencki, widoczny w szczególności w grupie 40+, pokazujący, że sentyment może być silnym motywatorem zakupowym.

Historia przetworów rybnych Neptun sięga końca lat 90. Przez lata marka była liderem kategorii na polskim rynku. Znał ją co drugi Polak, zaś używał w swojej kuchni – co trzeci. Do najpopularniejszych produktów należały śledzie i makrele oraz szproty – zarówno w oleju, jak i w pomidorach. Na liście bestsellerów znajdował się także paprykarz szczeciński. Wszystkie te produkty powracają teraz na rynek w tradycyjnych recepturach.



tagi: Neptun , konserwy rybne ,