Przez osiem miesięcy 25 marketów sieci BILLA w Polsce rywalizowało w sześciu konkurencjach o miano primus inter pares. Liczyła się jakość obsługi, zgodne ze standardami firmowymi: sposób ekspozycji towaru, jego oznakowanie i dostępność, czystość, a także aktywność sprzedażowa Pracowników, własna inicjatywa marketu oraz zgranie zespołu. Oceny dokonywali inspektorzy firmowi jak i tajemniczy klienci. O efektywności pracy sklepów świadczyły również osiągane przez nie wybrane wskaźniki operacyjne.
Zwycięskie markety docenione zostały za bieżącą, stojącą na wysokim poziomie dbałość o wygląd marketu i o samego klienta. Kluczem do sukcesu okazała się ponadprzeciętna aktywność i zaangażowanie Pracowników, ich kreatywność i skuteczność we wprowadzaniu w życie swoich koncepcji. Poprzez atrakcyjne i przejrzyste ekspozycje oraz niebanalne pomysły potrafili przyciągnąć uwagę klientów i osiągać lepsze rezultaty sprzedażowe.
Jednak program BILL of Excellence nie był jedynie wewnętrzną rywalizacją Marketów BILLA, ale także formą zabawy dla wszystkich jej pracowników. Niektóre zadania polegały na sprawdzaniu zdobytej wiedzy podczas konkursu, inne na wymyślaniu rymowanek, jeszcze inne wymagały od pracowników refleksu i poczucia humoru. Najważniejsze okazało się to, iż poprzez wewnętrzny konkurs udało się bardziej zintegrować i zmotywować pracowników we wszystkich marketach oraz sprawniej zrealizować postawione cele biznesowe.
(Maja Święcka)
tagi: Billa ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...