Kategorie produktów

Lechendy zakładają wygraną

Wtorek, 09 czerwca 2020 HURT & DETAL Nr 06/171. Czerwiec 2020
Marka Lech Premium powraca z muzyczną aktywacją konsumencką, w której do zdobycia jest 15 000 koszulek z grafikami młodych, polskich designerów. Pod każdą zawleczką i kapslem Lecha objętego promocją kryje się unikatowy kod upoważniający do udziału w quizie na stronie marki. Szczęśliwcy, którzy w danym tygodniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi, wygrają koszulki nawiązujące do letniego, muzycznego stylu. Marka przygotowała aż 10 unikatowych wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli. Wzór nawiązujący do Pol’and’Rock, który w tym roku przenosi się do sieci, tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak.
Konkurs odbywa się w terminie od 15.06.2020 do 23.08.2020. W promocji biorą udział Lech Premium, Lech Free ze wszystkimi wariantami smakowymi oraz Lech Pils. Więcej informacji na lech.pl.


tagi: Lech Premium ,