Marka Lech Premium powraca z muzyczną aktywacją konsumencką, w której do zdobycia jest 15 000 koszulek z grafikami młodych, polskich designerów. Pod każdą zawleczką i kapslem Lecha objętego promocją kryje się unikatowy kod upoważniający do udziału w quizie na stronie marki. Szczęśliwcy, którzy w danym tygodniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi, wygrają koszulki nawiązujące do letniego, muzycznego stylu. Marka przygotowała aż 10 unikatowych wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli. Wzór nawiązujący do Pol’and’Rock, który w tym roku przenosi się do sieci, tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak.
Konkurs odbywa się w terminie od 15.06.2020 do 23.08.2020. W promocji biorą udział Lech Premium, Lech Free ze wszystkimi wariantami smakowymi oraz Lech Pils. Więcej informacji na lech.pl.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.