Nowy obiekt będzie odgrywał ważną rolę w działalności firmy, która obejmuje usługi magazynowe i dystrybucyjne na rzecz klientów na Słowacji i w sąsiadujących krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Firma zdecydowała się wynająć dodatkowe 6000 metrów kwadratowych powierzchni magazynowej w Budynku 2 w ProLogis Park Bratislava, w wyniku czego obecnie wynajmuje w tym parku łącznie ponad 12 000 metrów kwadratowych.
„ProLogis oferuje ponad 3,7 miliona metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni magazynowej w strategicznie zlokalizowanych parkach na terenie pięciu krajów Europy Środkowej" - mówi Martin Polak, ProLogis Leasing Manager Słowacja. - „Na Słowacji z sukcesami zarządzamy trzema parkami w atrakcyjnych lokalizacjach w pobliżu głównych węzłów komunikacyjnych. Kolejna, znacząca umowa najmu wydłuża naszą i tak już imponującą listę klientów w ProLogis Park Bratislava."
ProLogis Park Bratislava jest nowoczesnym parkiem dystrybucyjnym złożonym z sześciu budynków o łącznej powierzchni ponad 183 000 metrów kwadratowych najwyższej jakości powierzchni magazynowej dopasowanej do obecnych i przyszłych potrzeb klientów. Korzystne położenie parku 24 kilometry od stolicy Słowacji, w pobliżu autostrady E75 (Bratysława-Żylina, Tatry), powoduje, że jest on doskonałym węzłem zarówno dla krajowych, jak i międzynarodowych operacji logistycznych.
W zawarciu transakcji uczestniczyła agencja nieruchomości King Sturge, która reprezentowała interesy ProLogis.
Innymi klientami w ProLogis Park Bratislava są: Brilum, Carcoustics, CSAD Invest, CS Cargo, DHL, DM drogerie Markt, Dura, Gebruder Weiss, Lagermax, NAY, Protect, Spandex, Tesco, Unifin, Wincanton, WLS. Portfolio ProLogis na Słowacji obejmuje trzy strategicznie położone parki dystrybucyjne o łącznej powierzchni przemysłowej wynoszącej 387 000 metrów kwadratowych.
(Maja Święcka)
tagi: ProLogis ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...