Marka Clovin rusza z kampanią reklamową swojego sztandarowego produktu Clovin II Septon. Nieustająca troska o bezpieczeństwo klientów w dobie pandemii i nowa odsłona produktu w postaci hipoalergicznego płynu do prania eliminującego wirusy bakterie i grzyby w temperaturze od 40 stopni Celsjusza to doskonały moment na budowanie pozycji produktu w świadomości konsumenta.
Clovin II Septon to jedyny produkt na rynku o tak szerokim spektrum działania. Hipoalergiczny, doskonale piorący, posiadający potwierdzone badaniami właściwości eliminujące wszystkie wirusy, bakterie, grzyby, zgorzel gazową, prątki gruźlicy, a nawet gronkowca z ubrań. Możliwy do stosowania od pierwszego miesiąca życia dziecka oraz sprawdzający się doskonale w higienie zwierząt domowych. 25 lat doświadczenia w produkcji środków czystości, 20 lat obecności marki Clovin II Septon na rynku, zaufanie profesjonalnych pralni i pralni szpitalnych to doskonała rekomendacja dla nowych konsumentów. Produkt ten dostępny obecnie jest w sieciach Lidl, Auchan, Dino i w dobrych sklepach partnerów. Reklamy Clovin będą dostępne na platformie Canal+ oraz w radiu Zet.