Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne - co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. złotych. Dodatkowo, każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną, co zachęca do regularnych zakupów.
Konkurs dla każdegoZasady konkursu są proste – wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie
www.loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod numer 4306. W loterii udział biorą wszystkie dostępne opakowania na rynku, także te bez naklejek promocyjnych. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września.
Silne wsparcie loteriiPromocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta o display, Social Media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.
Wyjątkowy charakter i tradycjaKarmelki nadziewane z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Wytwarzane są od lat w oparciu o sprawdzone receptury, ręczne metody produkcji i doświadczenie pracowników. Karmelki występują w 4 wariantach smakowych: Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Jak wszystkie produkty z Wawelu, także Karmelki powstają zgodnie z ideą „Dobrych Składników”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów i substancji konserwujących.
Produkty dostępne są luzem, na stoiskach Wolność Wyboru oraz w opakowaniach 120g i 1kg.