Kotlin w dobie epidemii przypomina o ważnych zasadach. Trzy krótkie epizody w konwencji filmów publikowanych przez YouTuberów to instruktaże promujące ważne przesłanie. Przypominają o tym, by dokładnie „myć rączki” przed każdym posiłkiem. Kotlin oczywiście robi to w swoim stylu – komunikacja jest przygotowana z humorem i na luzie. Do kampanii marka zaprosiła Piotra Cyrwusa, który w pierwszym odcinku serii prezentuje, jak bezpiecznie grillować w czasie epidemii. W asyście psa Bolka aktor przyrządza z keczupem Kotlin różne potrawy – na początek to kiełbasa z grilla, a spodziewać się możemy także relacji z przygotowania pizzy, czy tostów.
Kolejne odcinki będą emitowane co około tydzień na YouTube oraz na Facebooku marki Kotlin. Towarzyszą im krótkie formaty InstaStories promujące każdy z nich oraz seria “Reaction GIFs”, za pomocą których marka będzie się komunikować na Facebooku.
Komunikacja w social mediach to element kampanii Kotlina pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”. Hasło „Nie ma, że nie” spaja przekaz w różnych kanałach i podkreśla, że z ketchupem Kotlin wszystko smakuje lepiej.
Oto pierwsza zasada grillowania Kotlina:
https://youtu.be/egBHOT9ApXM Agencja odpowiedzialna za koncepcję kampanii i produkcję: Feeders Agency
Dom mediowy: Starcom