Nowości

Czas na plastry – jeszcze więcej smaku w ulubionych plastrach Polaków

Poniedziałek, 25 maja 2020
Ulubione wędliny w plastrach i promocja, która daje więcej – oszczędności i produktu. To działanie na miarę aktualnych potrzeb Klientów w oparciu o najważniejsze filary marki Olewnik: jakość, smak i dbałość o szczegóły.
Polacy kochają wędliny – niezależnie od ich postaci. Lubią odkrywać nowe smaki równie bardzo jak promocje, które serwują ich ulubione marki. Czy może być lepsze połączenie niż klasyczna receptura, wyśmienitej jakości mięso i opakowanie dające dodatkowe 30 g smaku? Olewnik odpowiada: może! I to w najlepszym wydaniu kochanym przez Konsumentów.

Z końcem maja marka wprowadza na rynek nowe opakowania kultowych plastrów: szynki kruchej, wędzonej z fileta z kurczaka, polędwicy kruchej z fileta z kurczaka, polędwicy wieprzowej pieczonej i kiełbasy szynkowej. Nowe pojemności plastrów to dodatkowe 30 g produktu zamknięte w szczelnym, wyraziście zaprojektowanym opakowaniu, które transparentnie prezentuje produkt oraz komunikuje jego kluczowe benefity. Ergonomiczne opakowanie pozwala mieć świeże plastry zawsze pod ręką i wygodnie serwować je – na talerz lub na pieczywo.

Warto przypomnieć, że plastry marki Olewnik to starannie dobrane mięso, duże plastry w przekroju, szynki, ze schabu i z fileta z kurczaka które idealnie nadają się zarówno na śniadaniowe kanapki jak i do kreatywnych przekąsek, wyśmienicie wzbogacając stół podczas rozmaitych spotkań.

Promocja „Czas na plastry” startuje już 25.05.2020. Zaplanowano do niej wsparcie marketingowe w postaci promocji w gazetkach handlowych, branżowej komunikacji w mediach tradycyjnych oraz social mediach.



tagi: Olewnik, wędliny, plastry,