Z rynku FMCG

Auchan rozszerza usługi e-commerce

Piątek, 22 maja 2020
Auchan Retail Polska wprowadza kolejne rozwiązanie e-commerce – zakres świadczonych usług rozszerzony został o możliwość skomponowania własnego zestawu produktów, z ponad 330 pozycji dostępnych w ofercie sieci. Najnowsza propozycja przygotowana została z myślą o jak najlepszym zaspokojeniu indywidualnych preferencji konsumentów, którzy chcą dokonać sprawnych i bezpiecznych zakupów bez potrzeby wychodzenia z domu. Oferta stanowi bogate uzupełnienie wprowadzonej przez Auchan już w kwietniu br. specjalnej ścieżki zakupowej „Rezerwuj zestaw”, z możliwością szybkiego odbioru gotowych zestawów w wybranym sklepie sieci.
Klienci Auchan mogą skomponować swój własny zestaw zakupów i odebrać go następnego dnia w wybranym hipermarkecie sieci. Wśród asortymentu znajdują się zróżnicowane artykuły spożywcze: nabiał, jaja, pieczywo, sery wędliny, ryby, produkty garmażeryjne, słodycze, przekąski, napoje, produkty drogeryjne, zdrowa żywność oraz artykuły dla zwierząt. Łącznie, w ramach usługi „Skomponuj swój zestaw”, dostępnych jest 330 produktów z oferty Auchan.

W odpowiedzi na nowe trendy żywieniowe, a także z myślą o klientach na diecie wegańskiej lub z nietolerancją pokarmową, w ramach kategorii zdrowa żywność Auchan oferuje również produkty bio, wegańskie, wegetariańskie oraz żywności bezglutenową i bez laktozy.

Auchan aktywnie działa na rzecz bezpiecznych i szybkich zakupów - zarówno offline, jak i online.
W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy nowe usługi i partnerstwa oraz rozwinęliśmy ofertę zakupów przez Internet, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu
– mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki/Klienta/Data/Digital w Auchan Retail Polska. Podjęte działania, uwzględniające sprzedaż wielokanałową, są zgodne ze strategicznymi założeniami i kierunkami rozwoju sieci Auchan. Są również wyrazem wsparcia klientów w dobie epidemii koronawirusa.

Aby skorzystać z usługi, należy wybrać produkty z określonych kategorii lub dokonać rezerwacji wybranego zestawu (lub zestawów) na stronie https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/rezerwacje i uregulować płatność bezgotówkowo. Zakupy można odebrać już następnego dnia roboczego między 9:00 a 20:00 ze specjalnie oznaczonego punktu odbioru (parkingu lub galerii sklepu). Klienci mogą również za zestawy płacić bezgotówkowo bezpośrednio w punkcie odbioru. Dodatkowo zestawy dostępne są również na platformie Allegro, wraz z innymi produktami Auchan z kategorii „non-food”.

Zakupy zestawów Auchan mogą być również dostarczone bezpośrednio do domu klienta, dzięki współpracy z iTaxi. Aby zaopatrzyć się w produkty w ten sposób wystarczy zadzwonić bezpośrednio do korporacji taksówkarskiej (pod numer telefonu 22 439 00 19), złożyć zamówienie poprzez aplikację itaxi lub wypełnić specjalny formularz ze strony Auchan. Obecnie iTaxi dowozi zestawy produktowe Auchan z 10 miast w Polsce: Gdańska, Gdyni, Krakowa, Lublina, Łodzi, Piaseczna, Poznania, Rzeszowa, Warszawy i Wrocławia.  

Ponadto, dla posiadaczy karty Skarbonka Auchan przygotował specjalną ofertę. Do 23 maja br. za zarezerwowane i odebrane zakupy otrzymają oni 10% kwoty zakupów na swoją kartę. Środki zostaną doładowane na podany numer karty Skarbonka w ciągu 48 godzin od odebrania zamówienia i dokonania płatności za zamówione zestawy.

W obecnej sytuacji epidemiologicznej Auchan Retail Polska nieustannie podejmuje kolejne działania gwarantujące płynność sprzedaży i bezpieczne warunki zakupów, tak ważne w okresie trwającej epidemii. Sieć wprowadza także nowe usługi, dzięki którym klienci mogą kupić w korzystnych cenach wszystko co niezbędne, pozostając w domu i ograniczając kontakty z innymi do minimum. Te kompleksowe działania Auchan organizowane są pod wspólnym hasłem: #wspieramyWas.



tagi: Auchan Retail Polska, usługi e-commerce,