Wiadomości

Krakowski Kredens dynamicznie zwiększa ilość sklepów firmowych

Środa, 04 listopada 2009
Już od 4 listopada 2009 produkty marki Krakowski Kredens można zakupić w kolejnym sklepie firmowym zlokalizowanym  w C. H. Ken Center w Warszawie.

Sklep znajduje się na parterze i stanowi 10  samodzielną lokalizację marki w Warszawie. Firma, której 100% udziałów posiada Alma Market ma już swoje sklepy firmowe w stolicy m.in. przy ulicy Nowy Świat, w Galerii Arkadia, Galerii Mokotów oraz w C.H. Złote Tarasy.

Firma Krakowski Kredens konsekwentnie realizuje swoje plany strategiczne na 2009 rok. Obecnie sieć składa się z 28 samodzielnych jednostek, jak również prowadzi sprzedaż swoich artykułów na stoiskach firmowych we wszystkich delikatesach sieci Alma oraz poprzez sklep internetowy Alma24.

Marka pozycjonowana jest w segmencie Premium. W jej skład wchodzą następujące linie produktowe: wędliny, przetwory warzywne, przetwory owocowe, miody, grzyby, musztardy, słodycze, kawy, herbaty, alkohole, pieczywo, a asortyment  jest uzupełniany i modyfikowany zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Obecnie liczy ok. 130 pozycji.

Historia każdego produktu, związane z nim osoby i anegdoty, opisane są przez znawców kultury galicyjskiej - Stanisława Czumę i Leszka Mazana - w dołączonych do opakowań książeczkach.

(Maja Święcka)

tagi: Krakowski Kredens ,